luni, 28 martie 2011

Graba întâlnirii cu strămoşii

 Un tir roşu în faţă, unul verde în spate. Cu care să interacţionez? Grea alegere. Am ales, până la urmă, parapetul :d. Lângă parapet sunt 2 cruci. Bine că nu am mai adugat încă două. Azi zic şi io: nu contează problemele de la birou (financiare), problemele personale (veşnic îndrăgostit de cine nu trebuie), certurile cu taică-miu (bine că e ok după operaţie), faptul că trebuie să îmi vând un rinichi că să repar maşina (ce mai înseamnă în ziua de azi 2-3 k de Eur :D). Contează că am o mână de prieteni buni şi POT să mă bucur de ei. Concluzii:  

 - tirurile par mai mari de foarte aproape;

 - sunt, cât de cât, sănătos (dacă slăbesc puţin îmi văd şi *uţa) şi mai am multe de făcut.

 Hai România!

Un comentariu:

  1. Ceea ce ni se intampla la un moment dat este fefectul unor actiuni trecut. Am invatat un singur lucru ca nimic in viata asta nu este intamplator, nici macar un accident de masina.
    Chestiile astea sunt intr-un fel ca un semnal de alarma, "un tras de maneca", ca am gresit drumul sau am facut ceva care a atras aceasta consecinta
    Ma bucur ca nu ti-a fost fatala experienta si ca apreciezi ce ai si ce e important.

    RăspundețiȘtergere