luni, 23 august 2010

Dupa 20 de ani...

Gata. Ne vedem in 2015... poate. Intalnirile de tipul asta te fac sa iti pui multe intrebari... Pe cati dintre fostii colegi voi mai recunoaste? R: pe toti!!! Pe unde sunt acum? R: Italia, Israel, Belgia, Thailanda, Franta, Grecia, Marea Britanie...  Botosani, Bucuresti, Suceava, Iasi. {:)) E cineva mai gras decat mine? R: da :))} Sunt toti ok? R: da. (cu exceptia unui coleg de care toata lumea stia ca a murit... cica data trecuta, acum 5 ani, am tinut si un moment de reculegere... dar eu m-am intalnit cu el acum cateva luni... va inchipuiti ce fata am facut:d).
A fost extraordinar. O petrecere care a tinut 15 ore... am ramas cativa spre dimineata... eram rupti de somn si parca nu indrazneam sa rupem randurile... Veselie, sute de poze, dans(am dansat pana si eu care sunt un urs prin definitie:D), povesti... multe amintiri, si cate ceva despre prezent... Un stop-cadru in viata fiecaruia... Apoi, exact ca in definitie, dupa mici modificari, viata fiecaruia curge la fel. Suntem batrani ca sarbatorim 20 de ani de la terminarea gimnaziului?(e sarbatoarea "inventata" de mine si sunt tare mandru de asta:D) Sau suntem tineri pentru ca am reusit sa ne adunam "de peste mari si tari" si crize:D? 

3 comentarii:

  1. Frumos spus...ai putea scrie o carte despre asta.Cugetarile tale mi-au adus in minte spusele unui coleg de-al nostru "de fiecare data cand ne revedem parca nu ne-am vazut de ieri"...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da... asa a si fost...si va fi...

    De aia imi era mie cam "somn" pe la 5:00 dimineatza...asa mai, ca incepusem pe la 13:00...

    Ca sa ii citam pe unii : " Vai vai vai vai... "
    A fost frumos, a fost deosebit si la urmatorul "congres" va fi ca vinul mai vechi cu 5 ani : mult mai bine !!!

    Sa fim sanatosi si putem demara organzarea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca nu stiati, datorita succesului inregistrat , in 2015 tot Raz a fost desemnat responsabil de partea cu organizarea :) Poate de data asta impreuna cu Paul, dupa ce-si revendica parcela pe care a pus ochii - pentru viitoarea casa de oaspeti - de pe colina de vis-a-vis de locatia cu petrecerea noastra...Am glumit?!? 5 ani trec ca vantul...

    RăspundețiȘtergere