vineri, 10 septembrie 2010

Punct si de la capat sau "move the fuck on ca deja too much is too much"

M-am hotarat sa devin prost. Nu. Ca prost eram. Atunci sa zicem ca m-am hotarat sa devin destept. Asta e greu, nu? Mai bine sa zicem ca nu ma mai intereseaza decat persoana mea. Mi-am facut mult rau(si la propriu si la figurat). Am pus pe primul plan doar o persoana. Am trimis in plan secund restul. Am gresit si e doar vina mea. Am ignorat toate sfaturile primite(multe si bune). Am suparat multa lume. A meritat? Asta o sa ramana doar in sufletul meu. Zilele trecute m-a sunat un bun prieten. Sunt trist ii zic. "Cum ba Pictore??? Tocmai tu?". Deci m-am schimbat. Parca nu ma mai recunosc nici eu. Ofticos eram si inainte:D. Dezamagit(crunt). De mine! Gata. Trec la sevalet. Si pictez: nuduri, oameni la piata si la distractie, oameni traind. Nu mai vreau natura moarta. Ca incepe sa puta.

6 comentarii:

  1. Asta observ si eu in ultima vreme...Cineva devine ce in ce mai profund, dar nu stiu, zau, daca asta ar trebui sa ma bucure. Hm! Am observat in ultima vreme, ca parca lipseste ceva, ceva ce incet-incet parca dispare din felul tau de a fi. Caut postarile din august si le citesc din nou, :) aici da, te regasesc, il gasesc pe tipul plin de veselie, de umor in toate nuantele...Poate scrisul sa te tansforme?! Poate fi disimularea platosa in spatele careia sa te refugiezi pe timp de 'criza'?! Nu stiu, dar un lucru e cert, trebuie sa-ti mai trimiti intr-o vacanta muza actuala. Si poate e buna si ideea de animatie, de ceva mai multa culoare. Sunt sigura ca asta va schimba situatia si va aduce cu sine multe idei bune si nu numai ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. ...oamenii complecsi vor fi automat profunzi, iar unui om profund nu are cum sa-i lipseasca si un soi de tristete. Traim din toate- bune si rele- ba chiar poti sa ai episoade de voma atunci cand sufletul iti este de-a dreptul exaltat de fericire( e pe bune). Oamenii , cei relativ apropiati sau cei apropiati, ne cunosc doar anumite suprafete, mai mult sau mai putin dominante. Scrisul e altceva, scrisul e semnarea unui pact cu sinceritatea, cu autodezvaluirea. Si asa incepe povestea lui ALTFEL...

    RăspundețiȘtergere
  3. "Oamenii , cei relativ apropiati sau cei apropiati, ne cunosc doar anumite suprafete, mai mult sau mai putin dominante." - Si nu e frustrant sa vezi ca nu exista interes decat pentru o mica parte din tine?
    Iar despre scris... incep sa imi pun intrebari:
    1. Te cunosc?
    2. Daca nu... cum de ai inteles atat de mult din ceea ce am vrut eu sa spun prin postarile mele?(Ma mir si... ma bucur.) Pentru o fractiune de secunda am avut impresia ca vorbesc cu mine insumi. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ...de asta am ales sa si scriu, ma identificam mult(as zice)cu ceea ce am citit; stateam de vorba cu mine prin cuvintele unui om pe care nu l-am intalnit niciodata...Sunt sigura ca faci diferenta dintre stiluri...celalalt anonim nu sunt eu...seamana aproape a joc de sah...

    RăspundețiȘtergere
  5. daca vorbesti de ultima postare... chiar nu am inteles(initial:) )

    RăspundețiȘtergere